godnatt!

borde vara o sova, kl är halv 1 och ska upp om 6 timmar, jobbigt! det skulle vara fint med sovmorgon till 11, som malin o dom har  det kanske tillochmed var lite längre, dom har det ruski lyxigt. eller vi har ju kortare dagar men dom har ju fan sovmorgon två dar i veckan om jag inte minns fel.
usch vad jag kommer va trött imon.. jag som hade tänkt mig att jag skulle sova tidigt, men så fastnade man hit.
ska nog sova alldeles snart, men jag är inte den enda som är uppe. Mathilda är också vaken, men hon skrev just att hon skulle sova.
från en sak till en annan.. det var ruskiga vår vädret idag, varmt men ändå lite kyligt. det kändes härligt! jag längtar jätte mycket till våren, det är så fint med vår. oså fyller man ju år.
men nu måste jag gå o sova!
godnatt! =>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0