december

DECEMBER:


rökt - nej
snusat - jo
varit glad - men ja
varit ledsen - jo det också
gråtit - jag tror inte de.. eller?  
skrattat - men klart
saknat någon - jaadå
träffat någon du saknat - njaa
mist en vän - nej
fått nya vänner - kollegorxD nejmen.
varit sjuk - typ jo
varit på sjukhus - nej
opererat dig - nejdå
fått mediciner - nej
dansat - det har jag nog :D
kramat någon - det tror jag att jag har
pussat någon - det har jag inte
ångrat dig -  jodå
varit på konsert - nej
varit på festival - nej
ätit en hamburgare - jo jag tror de
fiskat - haha nej
åkt tåg - näej
buss - tror inte de:d
haft hög mobilräkning - näpp
ätit sushi - inte de
sparkat någon - kan ha hänt
slagit någon - haha jo, senast idag så slog jag matti :D
pratat med en främling - joodå
druckit öl - jo
druckit cider - nej
spytt - neej
gungat - nee
lyssnat på bra musik - JA!
lyssnat på dålig musik - jo
velat bli känd - jo XD
fått bra betyg - neej :D
saknat skolan - verkligen inte
hittat pengar - nä, det tror jag inte
snott något - nej inte har jag väl de
krossat något - nej jag tror inte de:D
ramlat - nej :)
pussat en groda - nädå
tycker att det har varit en bra månad - jaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0