Dirty Dancing!

jag älskar den filmen, ska nog se den strax! den är så bäst!

idag har jag inte gjort nå, suttit hemma =( tänkte dra förbi ica, men ingen kunde komma med mig =(
så har suttit hemma o kollat på filmer och sovit.
kollade lite an sagan om ringen idag, men jag somnade.. jag som hade tänkt se dom filmerna men det är lugnt. tyckte inte om den så. vet inte dom två andra hur dom är men jag är iaf inte intresserad.
och jag tror faktiskt att jag har feber ;o måste kolla det snart. ;s

nåja, jag hoppas att jag får sova imon. idag blev jag väckt av mamma, halv 1 på dan. hon ville säga hejdå. och jag hade somnat halv sex på morgonen:oooo
dom har stuckit till stugan idag :( jag har ingen o prata med här hemma! LOL. haha. dom tog med sig totte också :'(

snart är det nyår och jag börjar få beslutsångest, jag vet inte om jag vill fa till moster eller om jag vill stanna hemma..
men om jag stannar hemma så kommer jag inte ha nåt o gö, så jag vill nog inte. men jag vill ändå.
ååh, det här är så jobbigt!!

och imon ska jag väl äntligen ut, ska med malin till torne, köpcentret.. igen.
matti skulle kanske också med.
nu vet jag iaf att jag måste äta och dricka före!

godnatt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0