dundoffler!

ja som vanligt har jag vart på ica, från 9-17.. långa dar men jag överlever, eller vi får ju se. 2 veckor och 3 dar kvar!
längtar supermycket till jullovet, julafton och speciellt till nyår :) så kul med raketer, men får se om happis skjuter några, men torne ska de tror jag så det blir väl typ en timme tidigare=p

har inte gjort så mycket efter ica, vart hemma o chillat och har inte nå planer för ikväll heller, förutom DH som självklart ska ses, sen blir det väl o sova så att man orkar till ica

och det var meningen att brorsan och hans family sku komma imon, men ändrade planer.
brorsan har typ opererats idag, så det kan väl kanske bero på det. 
men vi ska väl åka upp till dom den 13dec, så kul!


imon är det hockey; Asplöven-Piteå.. spännande:) jag tror inte Asplöven har vunnit alls över piteå under den här säsongen=oo hoppas det blir första vinsten mot dom imon!
får se hur många som ska spela, läste att det var många skadade=o inte bra!

nåmen, nu ska jag hitta på något annat
pusstja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0