en riktigt guldklimp!

kom hem från ica för en liten stund sen, har inte gjort något speciellt. bara det vanliga :) packat upp varor.
fick lite besök där idag, först så kommer min mamma, moster & mosters man.. senare så kom erica o hennes boy, och ännu senare kommer nora, tomppe & erica :) även mamma var o hälsade på igen, då hade hon med sig pappa!
och just nu tjatar mamma och pappa att jag ska komma o äta men är inte alls hungrig, så ska skippa o äta..

imon är det fredag, och då ska jag till moster. måste stressa hem från ica imon. ska va där hela långa helgen :)
mamma och pappa ska till stugan, lite skönt o slippa dom!


men nu ska jag kolla tv, pusshej:)

du är så fin, du är bara så cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0