en stor besvikelse.

idag har brorsan o hans familj kommit :) roligt!
inatt somnade jag vid 4, mamma väckte mig vid fem för att ge nån jävla hosttablett, tydligen har jag hostat mycket i natt. jag hade svårt o somna om men lyckades till slut och så väckte mamma mig vid 9, vi sku o handla lite mat.
köpte två filmer :) sen senare så drog jag, riikka & mamma till shopping centret och där köpte jag underkläder, tshirt, sjal & en tröja :)
och moster o hennes man har vart o hälsat på oss idag, huset har vart fullt av folk.
och min bror har gett mig en jättegullig julklapp, en ram med en bild på oliver :) gud så söt. sen så fick jag två prydnader :)

nåja, nu ska jag se film.
heeejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0