godmorgon!

klockan är bara kvart i nio, och det är jullov. :( men jag har faktiskt klippt mig idag. jag vill sova, men kan nog inte somna om =(
nåja, dagens planer? ska väl till shopping centret med matti & tuomas, sen hörde jag att även meiju kanske sku med.
och så blir det ica, tuomas ska hämta ut paket

Igår så var jag o handlade med mamma & pappa, först på ica. därifrån fick jag med mig en julklapp till mig själv, mamma o pappa köpte björn dvdn. åå den är så bra ! <3 sen drog vi till torneå o sen hem.
vid fyra tiden drog jag och mathilda till djurmagazinet, köpte en julklapp till totte, sen vidare till ica, vi köpte lite gott :)
när vi kom hem till marielund, så bestämde vi oss för att gå ut med hundarna, usch. det var svinkallt ute.
sen gick vi in till matti och värmde oss. efter en liten stund drog jag hem :)
hörde att björn skulle va med i parlamentet, så var tvungen o se de. han var ju tokig:D lekte stefan holm och hoppade över bordet;oo efter det så kollade jag heartbreak hotel och björn dvdn..



Kommentarer
Postat av: malin

dom hade match:)

2008-12-22 @ 13:04:41
URL: http://maajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla älskar björn!!!!

2008-12-23 @ 19:49:41
Postat av: Anonym

alla älskar björn!!!!♥

2008-12-23 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0