guldkotte!

idag har det vart en ganska rolig dag, som började med ica, det var fan roligt, sen efter ica så drog jag, mathilda och tuomas till skeppet och det var fan kul. jag och mathilda spelade Yatzy med anton, och jag tror jag vann :) haha. det gick fan bra =) efter spelet drog vi till kuben, Asplöven vs. Piteå och det var en bra match, Asplöven vann med 3-1. jajaja! fan va härligt. och nästa match, den 7jan? kan det vara sant :o läste det i malin blogg..

men nu ska jag gå o lägga mig :)
pussgodnatt!

du är så fin!!



Kommentarer
Postat av: malin

asså ja :| de är ju länge dit!!!

stod 7 januari på årskortet!! :|

2008-12-03 @ 23:35:18
URL: http://maajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0