heey, you shut up!

Idag mår jag: bra
Idag är vädret: haha, jag vet inte:)
Idag är mitt hår: blött
Idag har jag på mig: pyjamas
Idag bär jag följande smycken: stenhalsbandet
Idag vill jag ha: ny år
Idag förvånas jag mest av: jaadu
Idag längtar jag: fredag, och 19dec
Idag består dagen av: DH
Idag är jag beroende av: att skratta
Idag är det ett minus att:
Idag är det ett plus att:
Idag lyssnar jag helst på: ingenting :)

Idag har jag en stark känsla av:

Idag surfar jag oftast på: bloggar

Idag är mina naglar: fula och slitna som vanligt

Idag ser jag detta på tv: dh :)
Idag har jag ätit: godis och mat
Idag irriterar jag mig på: hemligt
Idag borde jag:
Idag önskar jag: en hel massa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0