hot n cold

idag har jag varit förbi elgiggen, fick med mig lite julklappar.. som pappa köpte till mig!
sen har jag bara chillat här hemma. och ska kanske ut en liten sväng snart. sen ska jag se hockey!
swe-fi

igår så vart jag med tuomas o malin. det kändes som om det va ett år sen sist.
jag och malin gick till ica för att kolla om jag hade fått mitt BB men nej. sen kom även matti dit. pratade med henne oså. sen så skulle vi möta tuomas vid OK.
vi gick in på OK, och så bestämde vi oss för att dra till max o käka, men vi åt på frasses istället. dit kommer Jari sillanpää, haha.. vi fotade honom. största fansen! ever.
nåja, efter stund skulle vi till någon. Ett gulligt par kinerser var o hälsade på haparanda och letade efter vandrarhemmet.. och vi som är så snälla visade vägen dit.. och dom ska väl till tomten nångång, vet inte när. men dom skulle hälsa iaf xD
senare, så gick jag, tuomas, malin, meiju & petra till max, vi tänkte chilla. men så kom det ett gäng idioter dit. typ förstörde ens kväll. omogna... det var dom. vet inte om jag vet nån som är mer omogen än den där röda fjanten!


och nu har blogg damp så ska ta o sluta skriva här nu!
Hejdoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0