luftbubblor

nöffnöff JAG ÄR EN GRRRRIS nöffnöff
AMOO jag är en KOOO


ja, idag på lagret hittade jag, mathilda o pedro roliga leksaker som pratade. men först ville dom inte börja prata.
vi har även ätit julbord på ica, det var gott. och kaffet var jättegott måste jag säga.
och nu är det endast 2 dagar kvar på ica, tråkigttråkigt.
nåja, efter ica så drog vi hem. och här hemma har jag bara chillat.
och på fredag kan jag inte åka till min mormor eftersom min moster o dom ska iväg så tidigt och jag vill inte ha ledigt från ica ;( det är ju ändå dom sista dagarna.
och för er som ville veta har jag även ringt till malin idag, fast det blev inte så mycket pratande.

nåja, nu ska jag se på tv tror jag.
ha det bra
pusshej.

det här blev mitt 100 inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0