maaaaat

det går ju nästan inte o va sur på dig!.. haha lol


så var julen förbi, det kändes inte som om det var jul nångång ;( men iaf, fått klappar och mat. så jag är nöjd!
och maten, den var riktigt god.. faktiskt. brukar inte va så förtjust i julmat men ooh så gott det var. speciellt köttbullarna och nå grejs!
träffade malin tidigare idag, det var roligt. när jag kom hem kollade jag kalles jul, men missade några minuter eftersom jag somnade.. (var trött, mamma väckte mig halv 11? och jag somnade vid halv fem..)
vid fem-halv sex åkte vi till min moster<3.. det var mysigt där. jag öppnade mina julklappar som jag fått av mormor<3 och så skrapade jag två lotter.. men jag vann inget :( men däremot gjorde mamma de.. men bara 3,50 euro. och tidigare skrapade jag en triss lott och hoppades på en miljon, men inte :( blev lite lessen i örat! joo. örat!
och jag tycker synd om mormor, eftersom hon är alone på julafton, hon orkade inte komma hit :(:( imon måste jag ringa till henne! sen ska vi väl hälsa på henne nångång i början på januari

nu på kvällen har jag umgåts med mamma och pappa, sen kollat ett par filmer. bl a armageddon.. det var ruski sorgligt när pappan dog :(

och snart är det januari, längtar! då ska jag ta gymkort. och tänk, ett nytt år igen :) hoppas 2009 blir ett bra år!

några nyårs löften

• Börja gå på gym
• Äta mindre godis
• börja dricka vatten

o vissa är bara för söta! puss på er ;*

nu orkar jag inte skriva mer
ha det bra
pusshej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0