mentjoho

godmorgon!
idag har jag vaknat vid fem, somnade om efter sex och orkade knappt stiga upp. men pappa hade inga nycklar så jag var tvungen att låsa efter honom när han drog. då piggnade jag till litegrann.
väntar på lite besked från mathilda, ska vi gå eller åka bil? :)
imon har jag tandläkare, kl 10:50? och det betyder att jag måste smita iväg från ica en liten stund. hoppas det går bra xD
jag sen har mamma beställt tid till frissan, på måndag. o gissa vilken tid.. kl 08:00 :oo va tråkigt, men det var typ den enda tiden innan jul och allt de där.
och så funderar jag på om jag ska fa till mormor eller inte. måste ta reda på ett par saker först..

nåja, nu ska jag kika runt här lite.
pusshejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0