pinsamt

har inte vart så aktiv här under helgen, har varit bortrest :) har vart hos min moster

på fredag var jag på ica, det var faktiskt skitkul!  jättemycket folk, men det var ju ett års jubleum.  vi fick sluta lite tidigare, ganska skönt, men man började längta lite till måndag då det är APU igen. nåja, jag gick hem med mathilda, vi snackade och väntade på att timo sku komma o hämta mig . när han äntligen kom så åkte vi iväg..
på lördagen kom otto dit, sötunge! på kvällen drog vi till min kusin som på fredagen hade fyllt år.. 27(?)
och nu idag har jag inte gjort så mycket, suttit hos min moster, blivit retad av båda Otto och min kusin, inte kul :( =)
nångång vid 17 kom mamma och pappa o hämtade mig. och nu sitter jag här hemma och väntar på att malin ska ringa, ska väl träffa henne ikväll.

lyckad helg, en massa konstiga saker har hänt.. kan man säga=o

ja och nu ska jag dra
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0