rubrik

jag borde sova, eftersom jag ska upp vid 9-10 tiden, ska handla. för brorsan och hans familj kommer imon.
men jag är hur pigg som helst, har sovit ganska mycket på dan.
och jag borde verkligen köpa nya filmer. har en sån lust o se film, funderar på att se simpsons the movie, men jag vet inte om jag har lust o se den. och för en stund sen kollade jag björn, och jag hade verkligen roligt..
jag ringde till malin efter det. det var trevligt. vi pratade om tatueringar.. och jag vill tatuera handlederna. och jag har besämt mig vad det ska va för något på vänster handled ska jag ha tre stjärnor och på högra ska jag ha en tribal :)
men vi får ju se. jag kan ju lika gärna ändra mig.

nåja, nu ska jag slå på en film
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0