tJoo

vaknat vid elva idag, fixade mig snabbt och åkte iväg till shoppingcentret med malin o nora, där traskade vi runt på gina o andra. jag köpte inget. visste inte hur mycket pengar jag hade på kortet såå :(
från torne så gick vi till ikano, o därifrån till kuben.. fast det var meningen att jag o tomppe skulle till ica men han var så seg så v gick in till kuben.
kollade lite på hockey, det var lite små tråkigt, för det var dom där små.. så vi gick till ica
därifrån köpte jag två filmer, armageddon bland annat, den är så bra. sen köpte jag även chips o glas cola! ska nämligen se på film idag..

snart kommer mamma o pappa hem från stugan :) jag har saknat dom.
och min totte!



nu har jag så förbaskat ont i huvvet, så ska gå o lägga min en stund.
hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0