xOrbazZ

idag så har det fan varit en bra dag.
på morrongen drog jag o malin till köpcentret, började må illa som fan, blev yr ;o men hade inte ätit eller druckit något så det kan ha berot på de. hittade iaf en tröja, vantar & ringar:) 6st. en har jag redan tappat hos emilia o en tappade jag i limmpans bil men vi hittade den :)
nåja, låg o sov en stund efter att vi hade vart till centret, och mådde inte så mycket bättre. kunde knappt stå på mina ben.
och så kom Olivers gudfar o hälsa på. :)
vid fem så drog jag, tumppe och malin till emilia, där skulle vi ha typ en "klassträff".
vi snackade och åt. sen spelade vi wii. sen kom även gurran dit.
sen så drog vi ut på stan, till max. åt och drog hem :)


Malin - Ingen har sagt att jag är bäst
Tuomas - vars?

det lät så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0