blääää...

ska berätta lite kort om min dag :)
har solat, fått liiiiite färg :( bara lite. sen har jag försökt få mitt bankkort o funka, men det gick inte så imon ska jag till banken.. sen badat med tuomas, nora o malin =) kaaaaaallt.. brrr.
sen var jag förbi kuben, där var det fotbollsmatch, han se nån minut=) mmm, snyggingar. sen vart lite ute.. nu orkar jag inte berätta om min dag.
heejdå :)

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sofia, Sorbas o typ.. hm. vet inte.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
öh, vet inte.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
att jag har för lätt för att förlåta o att jag blir sur/arg ganska så lätt.

4. Detta är jag rädd för:
miste nån som står mig nära oså insekter o sånt. 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
något o göra o någon o umgås med, sen typ ja. musik.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
få mina ögon o bli blåa, sova länge o trolla :(

7. Detta tycker jag om att göra:
umgås med vänner, kolla på hockey, o leva.

8. Detta vill jag göra just nu:
träffa ett par människor.

9. Bästa känslan:
när allt känns bra

10.Värsta känslan:

när allt känns fel.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
oj, en heeeeeel del.

12. Är du kär just nu:

nej.

13. Jag vill gifta mig?
men ja, när jag hittat den "rätta".

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
leva ett lyckligt liv.

15. Min käraste ägodel:
MOBILEN <333

16. Något jag vill ha i present:

kommer inte på något nu

17. Detta har jag på mig just nu:
pyjamas

18. Favoritkläder:
myspys

19. Favoritdjur:

hundar :)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

njaa..

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
har mer än tre :)

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Tråkigaste - So typ.
Roligaste - minns inte :D

23. Stjärntecken:
Vädur

24. En bok jag gillar:
Adam & Alexis

25. En film jag gillar:
finns ju många :)

26. TV-program jag gillar:
Desperate Housewifes

27. Favoritdoft:
Kille ;)

28. Detta äter jag gärna:
kebab pizza från lei!

29. Dricker helst:
mjölk!

30. Favoritgodis:
natur:)

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
till värmen iaf :)

32. Färg på mina ögon:
mörkbruna :(

33. Min längd:
1,64 tror jag.

34. Jag tror på:

att jorden kommer va världens sämsta ställe o leva på,

35. Jag spelar:
inget instrument iaf

36. Person jag beundrar:
många=)

37. Så här bor jag:
hemma fortfarande..

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
0 tror jag

39. Det här tänder mig:
nå en massa :)

40. Det här gör mig avtänd:

ååååååå en massa.

41. Favoritfärg:
svart o grön.. om man kan säga att svart är en färg :D

42. Favoritcitat:

kommer inte ihåg den där.


43. En hemlighet jag vet:
berättar jag inte här

44. Bästa present jag fått:
bla TOTTE

45. Senast köpta skiva:

de var nån Green day.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
inget

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
allt:D

48. Udda förmåga/egenskap:
...

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
fågel :)

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0