fuckyooou.

fyfan så tråkigt det är o bo i happis, helt dött.. :(

vart i stugan ihelg, det var helt okej. min mammas farbror kom dit o hans familj =) dom var myyycket trevliga. det var meningen att dom bara skulle på en kopp kaffe typ, men sen så stannade dom över natten:)
sen så for jag, mamma, pappa o min farbror till muonio, det var meningen att vi skulle äta där men så sa min farbror att vi skulle fa förbi levi, ja så for vi dit.. vi körde dit upp på den där backen, ruskit härligt men det blåste så förbannat mycket att mina ögon började tåras.
sen så for vi till ylläs, härligt. där smet jag för första gången i mitt liv typ, jag var 2 år.  jag o min familj var o hälsade på ett par där.  helt plöstligt fick jag o daniel för mig att vi skulle gå till ylläs backen xD så började vi gå. ja sen kommer daniels pappa o resten hämtar oss.. haha, va dum man var när man var liten :) o jag måste säga att jag har ett så ganska bra minne..
ja nu ska jag fortsätta skriva om våran trip, vi forstatte till äkäslombolo, om det nu heter så :D vi åt där, det var gott men ja..
när vi åkte hem tog vi hem nån konstig väg, där hittade vi en såndär minnessten eller vad de nu hette o en massa renar :) dom är så söta.
sen kom vi hem o så hade jag tråkigt tills jag kom hem till hpda!
nu ska jag göra nå annat. HEJDÅ!

vv fortsätter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0