halloj

idag har jag o mamma vart o handlat, lite jobbigt när mamma väckte mig igen, men jag ville med så jaa:)
först så var vi till kungsfiskaren eller va den heter, mamma skulle köpa något till min bror eller pappa, jag stannade i bilen eftersom jag inte hade lust o fa in till en sån affär. ja, hon var där inne ganska länge o när hon äntligen kom så ringde min moster, så snackade hon med henne, o när vi skulle iväg så ringde mormor. så mamma kom inte iväg.
o jag blev lite smått irriterad... o när vi kom iväg så drog vi förbi systemet, o därifrån till ica o sen därifrån till öb o sen till ok o sen äntligen hem :) skönt..
o imon blir det stugan igen, jag har ingen lust.. det har jag nästan aldrig. men det är inte så konstigt..
vi skulle få gäster dit, min mammas farbror o hans familj. :) har sett gubben endast en gång i hela mitt liv o det var när han gick förbi mormor, så det ska väl bli kul..
nu måste jag börja packa
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0