sommar..

nu känns det som om det är sommar, varmt o härligt :) låg o solade en stund, det blev lite smått jobbigt. nåja..
igår så var min kusin anna, hennes man o deras dotter Ella hemma hos oss :) Ella är typ 12 veckor, o sjukt söt.
ja, annars satt jag hemma hela dan, sen först vid nie for jag ut, jag stack till malin o vi skulle kolla halloween=) usch, den var läskig.. men bra var den ja=) efter vi hade sett filmen så stack vi ut, o sen senare stack jag tomppe o matti till stan, cyklade runt där kom hem vid två o jag började må illa o kunde först somna halv fem;o
nåja, o idag ska jag nog se fotboll, alaget tror jag det var som spelade =)
jag längtar så sjukt till hockey säsongen :)

BYYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0