sommar?

gokväll!

det är så att jag har skaffat mig en ny blogg igen, fick lust :) det kan hända att jag tar bort den snart, hehe. brukar inte vara så aktiv här, jag är ganska lat av mig.

det känns inte som om det vore sommar, det känns som om det är höst.. det har typ regnat hela tiden här.. iaf när jag har vart här;o har inte vart så mycket i haparanda, har vart ganska mycket i stugan, sen har jag även vart hos mormor, ganska länge :) blev lite smått galen :) sen har jag också vart i helsingfors o tallin =) o nu  senast var jag hos min moster över helgen. =)
det roligaste under sommaren var tivoli :) har vart tre gånger på suomen tivoli. första gången hade jag åkband o var hela dan där, andra gången åkte jag bara två gånger high energy, o det tycker jag faktiskt att det inte räknas. nåmen, sen så var jag även i kemi med min kusin.:) riktigt roligt. jag var även på linnanmäki i helsingfors, mycket härligt o läskigt :D
o jag märkte att jag snackar som om sommar är över men som sagt det känns inte att det är sommar. ;( ..
 idag när jag o erica var o ute o snackade så kom vi på att det är ruskigt  perfekt väder o va deprimerad, alltså. som höst, man blir deprimerad. o båda vi blev lite deprimerade när vi snackade om lite tråkiga saker, som kärlek..
det är otroligt tråkigt när det regnar, då kan man som inte vara så mycket ute för då blir man blöt, iaf när det regnar så mycket som det har gjort i idag.. men ändå så är det rätt så kul med regn för då är det mysigt o kolla på film med vännerna, som vi har gjort. jag, malin, tuomas & mathilda kollade på två filmer igår. idag kollade jag o malin på en film sen stack vi till ikea, sen ville vi hitta på något så bestämde vi oss för att kolla på en till film, o då kom även erica o kollade med oss.
vi kollade på en riktigt sjuk film, hahaxD den var riktigt sjuk. man fick verkligen skratta mycket. den var väl helt okej sådär, men ja, den var så sjuk så vad mer kan man säga. o typ världens bästa slut hade den också. =) nog snackat om filmer här...

jag har hittat en mycket intressant blogg, den handlar om hockey kan man säga. ja det gör den. :)
hockey är väldigt kul o snart börjar hockey säsongen o jag längtar så mycket. så otroligt kul :)
minns i vintras, så var det typ bara hockey för mig, malin o erica :) haha, man kan säga att det enda som jag kommer ihåg är något med hockey ;) nejmen, inte riktigt.

men nu ska jag göra något annat, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0