APU

inatt har jag inte sovit så mycket, somnade efter 3 tror jag. och så vaknade jag 6 =O nåja, läst för en bit i go ask alice(?) inte blev man tröttare.. så bestämde mig för att se en film, brukar bli trött när jag ser på film, men nej inte fan blev man trött =( nåja, sen helt plötsligt somnade jag, vaknade 6 och g försökte sova, men kunde inte så vid 10 i 7 steg jag upp.

nu väntar jag på att kl ska bli närmare 9, då blir det ica. och jag hoppas allt går bra, allt är så snurrigt! ;oo

och ett STORT grattis till mathilda som fyller 16 år idag! grattisgrattisgrattis :) <3

och igår spelade asplöven mot boden, och vann med 11-1 :)
och Dan Mogemark fick stå i mål, två perioder! han var bra, ett + till honom!

 
                                                                   grattis mathilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0