booring

sista dan i skolan för det här året, skönt!!
det var ganska chill, hade engelska prov, renskrev svenska grejen osånt, sen sista timmen hade jag bild, jobbade över typ en timme :) bild är bäst!
åkte hem med matti och alle, var hemma en stund och så drog jag iväg till torne med malin & tuomas.
jag köpte en mössa och en halsduk.
vi drog till max, sen till frasses. sen gick vi till vallen och väntade på tomppes mamma som sku köra hem oss.
och nu har jag skittråkigt och ännu tråkigare kommer jag ha ihelg, ska till stugan imon =( bajsockså!
men på söndag blir det hockey!!
och på måndag börjar APUn, 4 veckor;O fyfan, längtar till jullovet!

Dagens
Malin - våra skor är så hala
Sofia - Hur vet du om mina skor är hala???

och vad händer inte då? jo jag halkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0