första dagen!

det gick väl bra, men var helt död när jag kom hem ;o vi packade upp varor och städade lite. låter inte så jobbigt, men jag och mathilda, vi stog typ hela dan. har jätteont i hälarna just nu =( var jättetrött tidigare, men nu har jag blivit pigg ;oo=( vill sova!
har inte gjort så mycket idag, först var det ju APU, sen har jag bara legat i soffan, chill!


snart är det jul, exakt en månad kvar till julafton! måste börja julhandla snart..

och jag har kommit fram till att jag inte vill bli vuxen, vill va en liten unge igen=) då fick man en massa julklappar, men nu behöver man typ ingenting. och så behöver man inte jobba!
lycko Oliver som har hela sin barndom framför sig!


you're so hot!
 i want you.

malin har en pojkvän xD :)

haha, jag har tråkigt. men nu blire goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0