frågor och svar

100 frågor och svar.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sofia, Sorbas & katten!
2. Någonting jag tycker om med mig själv:¨
kommer inte på ngt

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

näsan som mathilda slog sne.. men det var ju mitt fel :(.. mitt temperament

4. Detta är jag rädd för:

förlora någon som står mig nära, att bli ensam
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

roligt, sällskap och mjölk
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
finns ju en hel del

7. Detta tycker jag om att göra:
umgås med vännerna, kolla hockey

8. Detta vill jag göra just nu:
sova :)

9. Bästa känslan:
när allting är bra, när man är lycklig!

10. Värsta känslan:
när man är deprimerad, ledsen oså ångesten
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
pålitlig, rolig, omtänksam, snäll o en massa annat

12. Är jag kär just nu?

jag är inte kär:)

13. Jag vill gifta mig?
Jaaa =)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
se detroit spela, träffa green day och resa runt. checka en massa tivolin osv

15. Min käraste ägodel:
mobilen lätt!

16. Något jag vill ha i present:
headset bla, pengar osv.

17. Detta har jag på mig just nu:
trosor, nattlinne

18. Favoritkläder:
mjukis helt klart!

19. Favoritdjur:

hundar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
rock & dunk!

21. Favoritlåt just nu:
Green day - when i come around

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Bild lätt roligast. och matte är o kommer nog alltid va det tråkigaste, och samhälls är också tråkigt.

23. Stjärntecken:
vädur

24. En bok jag älskar:
Mellan liv och död, Adam & Alexis. sen verklighetsbaserade

25. En film jag älskar:

måste säga som malin, pearl habor oså John Tucker must die

26. Tv-program jag gillar:
Desperate Housewives, One Tree hil, 2½men o vänner!

27. Favoritdoft:
den där britney

28. Detta äter jag gärna:
mat

29. Dricker helst:
mjölk

30. Favoritgodis:
choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand bla

32. Färg på mina ögon:
mörkbruna

33. Min längd:
163 cm

34. Jag tror på:
spöken bla

35. Jag spelar:
yatzy

36. Person jag beundrar:
nå det finns ju några

37. Så här bor jag:
Villa nära mitt andra hem kuben! ;)
 38. Antal döda krukväxter i hemmet?

jag tror inte vi har nå döda krukväxter
39. Det här tänder mig:
Lennart

40. Det här gör mig avtänd:
det finns ju något

41. Favoritfärg:
Svart och grön

42. Favoritcitat:
ingen speciell
43. En hemlighet jag vet:
förblir en hemligthet
44. Bästa present jag fått:
det måste vara hunden totte!

45. Senast köpta skiva:
typ någon greenday!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
hm

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

näsan och allt!
48. Udda förmåga/egenskap:
jadu

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en fågel
50. Vad lyssnar du på just nu?
ingenting

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
suttit här, jobbat på kuben och ska sova snart

52. Var är dina föräldrar födda?
det vet jag inte :)

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
det minns jag inte.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

måste säga som malin Leilani och tasty
55. När badade du i en pool senast?
jättelänge sen
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
nä jag tror inte de.
57. Hur många barn vill du ha?
1, max 2!
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
jag vet inte
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
när jag får rösta är det år 2014 så vi får se, och jag tror inte att jag ska ens rösta
60. Vad har du för TV-kanaler?
en massa
61. Har du åkt moped någon gång?
men jaaa!
62. Har du busringt någon gång?
hahaha jaa!
63. Har du fått felparkeringsböter?
neej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
JAG VILL!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
tallin säkert;s
66. Har du en egen trädgård?
jag har ingen egen
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
MUMIN!!! åh, always
68. Kan du alla orden i nationalsången?
sveriges? typ jo!
69. Badkar eller duschkabin?
dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
jag vet inte
71. Favoritpizza?
kebab från leilani helt klart
72. Chips eller popcorn?
sånadär delight chips, ååh så gott
73. Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
nee
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Tuomas & malin
78. Favoritchoklad?
Marabou
79. När röstade du senast?
i vad?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Ihar aldrig ätit
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nej det tror jag inte att jag har
82. Är du bra på matlagning?
nej jag kan inte och jag är inte intresserad
83. Klarar du att tanka själv?
har aldrig gjort det
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen (Typ TVshop) som går på reklamtevekanalen?
nej
85. Pepsi eller Coca Cola?
pepsi.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej :)
87. Vad var det senaste du handlade?
pengar till kortet
88. Har du kräkts offentligt?
jaa ;$
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
men hitta den sanna kärleken förstås
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
njaa, nä typ inte
91. Har du ringt något betalnummer?
kan ha hänt
92. Kan man vara vän med sitt ex?
det beror på
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
det måste ha varit morfar
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
jag minns inte :)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
inge
96. Vad har du i din väska?
har ingen väska
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
tänka
98. Vad har du att vara tacksam för?
nära och kära, hunden!
99. Var hittade du den här listan?
malins blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
jaadu


sorbas.k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0