halloween

vaknade typ vid tolv idag, o typ exakt när jag vaknar ringer malin. pratade med henne typ i en timme och vi bestämde oss för att dra till ica idag. får se när det blir.
och hoppas vi gör något annat kul idag :)

Igår var jag på köpcentret igen.. Med malin, tuomas och nora :) vi kollade runt och sånt. vi drog hem och senare så skulle jag möta Malin bakom tuomas, men nej så blev det inte. Tuomas var där. och vi väntade på malin. läääänge. men den snigeln var seg. vi började gå mot malin och så kommer hon. :)
sen drog vi in till tuomas, jag satt o spelade på blip, Yatzy & Fyra i rad o man kan inte säga att det gick bra.  ;)
sen drog vi till stan, till station. vi skulle träffa Jessie. satt där typ till tjugo i tolv och då bestämde jag och tuomas att vi skulle äta på frasses, men frasses skulle stänga snart så vi drog till max :) och jag måste bara säga att Potatisgratäng (stavning?) är skiiiitgott!
efter en stunds grisande drog vi hem. klockan var närmare ett och jag var trött. men jag somnade efter två, vaknade vid halv sex igen och somade om efter ett tag! det var skönt och sova idag.
och väldigt snart är det skola igen :( jag orkar inte. jag vill sova.

men ska börja fixa mig.
ha det bra.
pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0