hehehej orka rubriker

har inte skrivit här på ett tag, har som inte orkat och har inte heller vart så mycket vid datorn :)
idag har jag inte gjort så mycket, chillat här hemma, och igår så var jag på ica, kollade på POTC - den var bra.
sovit 12 timmar faktiskt, skönt!
första APU veckan gick bra, men jag längtar jättemycket till jullovet :)
och msn har laggat när jag försökt skicka en bild till erica, det gick inte så bra men till slut fick jag bilden skickad :)
nästa helg ska jag nog till min moster, sen helgen efter det ska jag kanske till brorsan :) så kul o träffa oliver. stackarn har varit sjuk :( sötnos ska få en julklapp av mig, såklart! har hittat en redan
nåja, nu ska jag väl lägga in bilder på sötoliver!


mååå ; söööötnos!


Oliver badar :)

Brorsan, Riikka & Oliver - dopet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0