lördag

har tråkigt, ska fråga om någon vill hänga med mig ut, typ till torne.
eller jag vet inte, det kanske blir en hemmadag. får se
:)



1. tycker du om någon nu?
intesådär kärleksmässigt

2. har du skolkat? närdå?

3. varmt eller kallt? varmt väder!

4. soligt eller regn? sol

5. fanta eller cola?
cola!

6. Är du nyttig av dig? nej x)


OM MIG

1. vad heter du?
Sofia

2. syskon? 2 brorsor, Janne & Patrik

3. Vart bor du? Haparanda

4. Hur många barn vill du ha? 1 max 2!

5. Vill du gifta dig? klart jag vill

6. Favoritårstid? sommar & vår

7. Humör just nu? trött, utrråkad, irriterad.

8. Sugen på just nu? göra något



HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon?
nej

2. Sjungit? aa det tror jag

3. Blivit kramad? nej jag tror inte de =)

4. Känt dig fånig? tror inte de

5. Saknat någon ? jo..

6. Dansat galet? nee? :D det tror jag inte

7. klippt håret? nej

8. Gråtit? nää

9. Pluggat? nej, det behöver jag nog inte göra på ett tag :)


GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång?
typ

2. Har du en hund? aaa :)

3. sover du helst ensam eller med någon? ensam typ

4. Tror du på spöken? joo

5. Är du mörkrädd? det kan hända

6. Blev du nöjd med skolfotot? klassfotot, jo! såg aldrg ensamfotona =)

7. Är du morgonpigg? absolut inte

8. Vad vill du just nu? prata med en!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0