lördag

Vart hos nora ikväll, med malin :) vi kollade en film som heter typ Jakt på Lyckan, nå sånt var det. Will Smith spelade huvudrollen.
den var bra.. den var sorglig. orkar inte berätta vad den handlade om.
sen satt vi och snackade och kollade  igenom noras filmer. hon visade även vad hon hade köpt i Spanien.
Jag och Malin fick ett jättefint armband av henne :) tack nora!
mycket trevlig kväll var det!! :)

och nyss tog jag reda på när Asplöven spelar sin nästa hemma match, och det är inte bra. inte alls bra! det är på fredag. den sjunde :( fuck, då ska jag till Luleå, leos lekland och de. HELVETE :( har redan missat två om inte fler matcher :(
måste verkligen ta reda på när vi kommer hem.
hoppas vi inte kommer sent.


Och imon är det söndag =( sista dagen på lovet. så tråkigt.
och snart är det APU, och det är läskigt.


men nu ska jag göra annat =(
ha de bra.
kramhej!


; Will Smith - het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0