måndag

så första dan i skolan efter höstlovet. det var hemskt =( jag var jättetrött i skolan eftersom jag hade sovit endast 4 timmar inatt. 
vi fick sluta en halvtimme tidigare, alltså klockan 13:00, men jag och mathilda satt kvar i skolan en liten stund, sen bestämde vi oss för att gå hem. vi gick förbi ica köpte vanilj munkar och energi dricka, det behövde jag, men tyvärr hjälpte det inte så mkt... när jag kom hem hade vi mat, mamma hade lagat nå jättegott. sen kollade jag på tv en stund oså somnade jag =( det var jätteskönt. men tuomas ringer och väcker mig. sen drar jag ut och umgås med han medans han delar ut reklamen.
det var kallt ute, men riktigt skönt o trevligt.

och jag känner mig ganska trött nu, och jag hoppas jag kan somna tidigare idag och inte klockan halv tre som inatt
.

och jag längtar till helgen, det blir en massa hockey om jag inte drar till lule o stugan..



nu ska jag se om någon vill spela yatzy med mig!
pusshejdå:)



; Detroit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0