tänk alla gånger...

har inte skrivit här på ett tag:) har inte haft någon ork. men nu tänkte jag att jag ska slänga in ett par rader=)

igår var jag o en massa andra i luleå, det var riktigt skoj, vi var på leos lekland, och det var så king! jag älskar det.
måste dit igen
luleå är fan mycket bättre än happis! skulle vilja flytta dit nu, nu är man är ung.. det skulle vara roligt.

och när vi kom hem, efter tio så drog jag ut med tuomas och malin. vi cyklade till stan, gick vid järnvägen och snackade. sen så satte vi oss i en busskur, och hade värsta djupa diskusionen, som t ex om aborter, barn som föds blinda, döva osv.
sen så började det bli kallt och tråkigt så cyklade vi till max, där fortsatte vi o snacka om en massa.
sen vid ett började vi cykla hem.
det var riktigt skönt o komma hem. eftersom det var ganska kallt ute
.

idag har jag kollat på hockey, två matcher
U16 Asplöven - Luleå = 3-3
Div2 Asplöven - Kiruna City = 2-4


sen imon blir det alaget mot lycksele, riktigt skoj
Jimmy Stålnacke spelar ju nu där :)


och så måste jag berätta att jag var till Piteå i onsdags, kollade när Asplöven (alaget) spelade mot pite.. det var riktigt skoj, men asplöven förlorade efter straffar :(
Jag, malin, erica & mathilda + nå kvinnor var ruski hejarklacken. det var härligt!
och killen under oss var nog inte så nöjd med platsen han satt på. han var verkligen less på oss. 
vi kom hem ganska sent (typ vid 24) och på torsdag morgon hade vi matte prov, som inte gick bra :(

nåja, ska snart ut med malin & nora skulle kanske också med.

ha det bra
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0