Viva la Vida

Idag mår jag: ganska bra
Idag är vädret: vitt!
Idag är mitt hår: smutsiggt
Idag har jag på mig: pyjamas
Idag bär jag följande smycken: stenhalsbandet jag gjorde i kuusamo, som vanligt!
Idag vill jag ha: jullov!
Idag förvånas jag mest av: hm, vet ej;p
Idag längtar jag: fredag!
Idag består dagen av:
det får jag se
Idag är jag beroende av: MUSIK!
Idag är det ett minus att:
Idag är det ett plus att: dagen just har börjat!
Idag lyssnar jag helst på: Katy Perry & Viva la vida!

Idag har jag en stark känsla av:

Idag surfar jag oftast på: bloggar, bdb, blip, och typ lunar

Idag är mina naglar: fula, slitna.

Idag ser jag detta på tv: sanningens ögonblick om jag kommer ihåg att kolla
Idag har jag ätit: en hamburgare
Idag irriterar jag mig på: att det är söndag, apu imon :(
Idag borde jag: gå ut
Idag önskar jag: en massssssssa

Katy Perry - Hot N Cold
Katy Perry - Use your love
Coldplay - Viva la vida


stora favoriter idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0