17 september 2008

hallå!
sitter här vid datorn, som vanligt. har det tråkigt =( som också är ganska så vanligt.
ska berätta lite om min dag, inte så värst intressant men ja =)
hade lagt väckarklocka på halv sju, men stängde av den o vaknade när malin ringde, vilken tur att hon ringde.
skulle annars ha kommit för sent till skolan.
I skolan så hade vi en massa lektioner, vi hade en lång dag. till tre ;/ sista lektionen var gympa. vi gick till riekkola, såndär tråkig gympa timme hade vi, när jag cyklade hem med malin, nora & tuomas drog vi förbi giggen och ica
när jag kom hem satte jag mig framför tv o kollade OTH, vilket är jättebra.
vid sex så drog jag till skolan, skeppet. jobbade där. det är trevligt :)
vi virkade, det gick sisådär för mig, bättre för tuomas, han blev klar med sin mössa.. det tog inte alls länge för honom xD haha en minimössa gjorde han.
när jag kom hem snackade jag med mamma, duschade o satte mig hit :)
det är min dag det!


PÅ FREDAG... ASPLÖVEN - KIRUNA!
fyfan så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0