ASPLÖVEN <3

asplöven spelade mot kiruna idag, och vann med 3-1. superbra. tyckte väldigt mycket om första perioden, doooooom spelade sååå bra!
har längtat så mycket efter det här..
Ja, I kiruna spelar bla Lasu och Molin som spelade i asplöven förra säsongen, jag tyckte inte det var så kul o se dom spela i kiruna, speciellt lasu som var en av mina absoluta favoriter förra säsongen. nåja, sen såg man även Abbe där, ganska kul. hihi.
nåja, jag o matti höll fanerna, det var läskigt. men jag halkade inte iaf... som tur var

efter matchen så drog jag o malin till frassen, vi åt. sen kom även tomppe dit. vi drog förbi max. satt där ett tag, oså ville tomppe cykla genom den nya tunneln eller vad de är. sen cyklade vi hem =)
såg ett hål i väggen. det var ganska roligt. Björn var med. ett plus med det.

nu orkar jag inte skriva mer.
hejdå :)


älska asplöven <3333333

Kommentarer
Postat av: p

#15.

2008-09-20 @ 12:05:40
URL: http://iprw.blogg.se/
Postat av: sooofia

han spelade sin sämsta match.. vad jag har sett :)

tycker jag iaf

2008-09-25 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0