En gris-orgasm vara i 30 minuter

fick lust och skriva lite innan jag ska gå o lägga mig..
idag har jag vart i skolan, som vanligt. sen har jag vart på ica o giggen med malin o tuomas=>
efter det så drog jag o malin förbi kuben, var där i ett tag, riktigt kul var det faktiskt!!
vi kollade bandy träningen, dom hade en liten trevlig målvakt. sen glodde vi j20, det var fan kul, det var som att.. hm jag kan inte förklara det. iaf, så måste jag berätta att en gjorde ett väldigt snyggt mål..

Imon så har vi en kort dag, Börjar 8:10 o slutar 11:20, väldigt skönt! har endast svenska och engelska imon, jag slipper Bransch och produkt kunskap, så har jag typ en timma hål, men ja.
sen på kvällen ska jag kanske förbi betty, om jag har skjuts hem =>
men nu ska jag gå o lägga mig, godnatt! =)


aah, you're sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0