gokväll!

hallå!
imon drar man iväg till kuusamo, till återsamlingslägret.. ska jobba där :) tillsammans med dom andra hjälpledarna Emilia, Betty, Sara & Tomppe, oså klart kommer vuxna också dit, är inte helt säker på vilka ännu =).. det ska bi kul, hoppas jag iaf. jag hade själv roligt på mitt återsamlings läger förra året.. vi var buuusiga. haha så kul det var.
ledig från skolan imon, lite skönt att slippa engelskan, hoh. är verkligen less på våran engelska lärare.
nåja, idag har man inte gjort så jätte mycket, vart i skolan, packat o sånt. varit med malin o kollar på idol.
det var från luleå så man var tvungen att se det.
oså hade man huvudvärk tidigare, jobbigt. men nu har det typ gått över, skönt!
och idag har min kära mamma, pappa och totte åkt till stugan =( ganska småtråkigt utan totte, han är så söt. kommer sakna honom jätte mycket =( ..
somsagt så drar man till kuusamo imon, kommer hem på söndag så det kommer nog inte dyka upp nå inlägg här, om jag inte är på datan i tropikbadet, där vart jag förra året, hehe intressant.
ja sen på söndag blire kanske o se cup, u16! sådär kul =D
men nu ska jag ta o avrunda här, ha det bäst!
puss!


aah, you make me smile... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0