gokväll!

måste bara berätta lite kort om asplövens match, som dom spelade mot hokki igår.
första perioden gick inte så bra, för mycket utvisningar och hokki tog ledningen, andra perioden gick sådär fint och tredje tyckte jag bäst om, det slutade 4-2 till asplöven, mycket fint!
det var mycket fart i matchen, härligt vare.

idag har jag som vanligt varit i skolan, hade engelska, matte, bild, svenska & idrott.
på idrotten gjorde vi inte så mycket, var nere vid stranden. jag alle o jonni typ sparkade boll.
det var en ganska så tråkig skoldag.
imon väntar sig en ny lång dag =( det enda jag längtar typ till är bild, jag tycker om det. inte för att jag kan rita, men det är ändå så kul.

annars idag har jag jobbat, på skeppet.. det var jätte kul, faktiskt =) gjorde inte så mycket, men ja. det var så trevligt.
och nu har jag bestämt mig att jag ska till kuusamo, vill fortfarande på alagsmatchen, men ja. det är en träningsmatch, och jag hinner se dom möta kalix någon annan gång.
nu ska jag fixa ett par saker :)
pusshej!


y o u ' r e   s o   s w e e t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0