hoh

nu sitter här o är irriterad, den här bloggen är ju konstig.
nåja, vart i skolan idag. hade en massa lektioner.
bla matte som jag var väldigt flitig på, det var verkligen länge sen jag jobbade så mycket på en lektion.
hade även samhällskunskap idag, vi kollade å American History X. den är så bra.
vi slutade 15:10, gick hem med Alle och Jonni. det tog nästan en timme. men vi gick in på rusta. gick runt där o det tog ju också en stund.
ska väl snart plugga lite om jag orkar, vilket jag ändå inte kommer att göra. kanske senare.
ska väl på ett tag till ica, måste handla med lite godis och sånt till stugan, ska dit imon så. :(
jag vill va hemma ihelg.

Igår jobbade jag på skeppet igen, det var ganska roligt, men när jag och tuomas skulle cykla hem hade dom där idioterna.. ja, man kan faktiskt kalla dom det!!!!.. lindat våra cyklar med garn. jobbigt och få bort det.
hur omogen får man vara? dom är verkligen så jävla omogna. nåja

och det som har hänt i finland, i tisdags, skolmassaker, är verkligen jätte hemskt.
två inom ett år.
fattar inte hur sjuka människor kan vara.. till vilken nytta sköt han 11 personer när han ändå tog livet av sig?
han kunde bara ha skjutit sig själv och låtit dom andra vara.
åh, så synd det är om familjerna och vännerna.

har ingen lust o skriva mer.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0