kuusamo!

sitter här i tropikbadet i kuusamo, dom andra är o badar o jag sitter här o chillar, vart till gymmet. ganska tråkigt o litet, men en sak var väldigt kul. men jag ides inte hålla på med det så mycket eftersom jag inte har med ombyteskläder o sånt. nu har jag blivit ruskit taggad på att fa o gymma i haparanda, hoppas det blir av nångång ;> inte i sep eller oktober iaf, för i oktober ska tuomas till barcelona, fuuuuskigt säger jag.
nåja.  vi kom hit till kuusamo vid 3, fixade rummen, åt o kom hit till tropikbadet.
efter att dom andra har badat så ska vi bowla, moonlight bowling (om det nu heter så), jävligt kul.
jag vill bara att dom ska bli klara nu. bowling är så kul!
jag tycker dom borde ha bowling i två timmar o bad i en, ist för tvärtom.

idag så spelar asplöven<3 mot kalix, lycka till asplöven.:) jag hade velat vara där o kolla. vill ju nästan hem, har lite ångest, jag hade velat se matchen.
det där med att dom sparkar stålnacke och teräsniska är väldigt tråkigt. typ en vecka innan serien börjar..
hoh, nästan skämmigt.
nåja, vad ska man säga? väldigt synd! =(

nu ska jag tittar runt här på internet, men jag får se om jag pallar det eftersom den laggar fast hela tiden.
men ha det bra, puussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0