måndag!

så har man vart i skolan igen, en väldigt tråkig dag.. jag ville bara sova idag. hade verkligen ingen lust med skola.
helgarna går för snabbt, jag tycker det borde va längre helger.. så man hinner göra något också.
fast den här helgen har jag faktiskt gjort ganska mycket, iaf så känns det som.
i fredags var jag i seskarö hos betty, i lördags så var jag hos malin, o sen vidare mot stan. och igår såg jag o malin barnhemmet, som vi velat se länge. den var faktiskt bra, det var ingen såndär slaktskräckis. den var ganska läskig också. jag fattade inte riktigt slutet på filmen.. fast ja. det händer ibland att jag är lite trög (a)

o när vi var hos malin i lördags så skulle jag se hur det hade gått för asplöven, dom spelade mot lulej20? och jag läste i stålnackes blogg att dom hade förlorat mot dom med 6-1 och ändå så hade marcus waldehagen gjort 3 mål. jag fattar inte riktigt hur jag läste, men ja. man var ju inte helt nykter heller.

ska nog ta o ringa med malin till stadium idag, jag måste hitta ett par vantar och en mössa.. det börjar bli så kallt o cykla till skolan. kändes som om jag skulle typ frysa ihjäl i morse.
jag vill ta fram vinter jackan, men jag tycker det är lite för tidigt. ska väl ta den i oktober :)
men nu orkar jag inte sitta här länge
ha det bra, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0