måndag

det var svårt att somna inatt, var faktiskt inte så trött fast man hade vaknat vid halv nio.
vaknade halv fem av mamma och pappa härjade runt i huset och sen senare så ringde någon hem till oss, så det gick inte att somna om, även hur mycket jag försökte så gick det inte.
sen blev det dags o stiga upp.. fixade mig, åt, klädde på mig och sånt jag brukar göra på morgonen, vid åtta cyklade jag mot skolan, kallt var det. i skolan hade vi sånadär vanliga ämnen och så slapp vi data så vi slutade kring halv ett.. SKÖNT!
kommer säkert vara en dötrist dag idag, hoh. det händer aldrig nå kul här.
jag vill sova, men då är jag inte trött ikväll och orkar sen inte upp imon, det skulle va fint med lov.
men nu orkar jag inte skriva mer, hejdå =)

aah, sweetie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0