söndag =(

helger går för fort =(

sitter och är asmätt fortf. har vart o ätit på tasty idag med malin och tuomas, åt en kebab pizza. det var inte så gott =(
vi drog förbi max också, åt en efterrätt. det var gott.
ja, borde plugga, men jag har verkligen ingen lust för jag är less. Antiken,en svenska sak som vi ska ha prov i på onsdag, är as tråkigt. sen har vi även prov i bransch och produkt kunskap på tisdag. och jag har säkert även matte prov. vilket suger stenhårt och jag kommer få IG, jag kan lova det! har typ inte jobbat alls på flera lektioner. fan också..
nåja, den här helgen har vart ganska tråkigt, förutom kvällen på fredag. hockey är alltid kul! och nästa helg kommer också vara tråkig, ska till stugan. fast sen är det ju hockey på söndag, det kommer säkert va de enda roliga på den helgen =(
nåja.
nu gjorde mamma mig sur så ja orkar inte skriva mer.
tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0