vila i frid farmor..

under helgen har jag vart i stugan, haft typ astråkigt.. har typ inte gjort något.
och det var meningen att vi skulle komma hem innan fyra eftersom jag skulle på hockey, men så blev det inte...
igår på morronen så skulle mamma skura golvet och sånt innan vi kunde åka iväg. så drog jag o hämtade varmt vatten till henne från bastun o när jag kom till stugan så hade min farbror kommit dit och berätta att farmor hade somnat in idag.
så vi körde iväg till farmor.. hon såg inte alls ut som hon har gjort förut. jag kände knappt igen henne.
hon blev 84 år gammal..

Kl fyra åkte vi iväg mot happis, stannade i pajala en stund oså.
vila i frid, farmor

sen på kvällen drog jag ut med tuomas och malin. vi drog till ica och köpte varsin Ben&Jerrys, asgott!
efter ica cyklade vi runt i stan och så cyklade jag hem. kollade på filmen Taxi igår, den var bra.
sen gick jag o la mig. vaknade vid halv 6 och kändes som om jag inte kunde somna om, var vaken ganska länge och till slut somnade jag igen. sen på morronen väckte mamma mig för vi skulle till stan. vart till bla jala, mamma köpte en puder till mig och en såndär babysak til Johannes :) som min brors barn kommer att heta? iaf va dom har planerat..
ja och snart ska jag ut med malin.

ha de bra, pusstjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0