kom så drar vi

seriöst, allt här på internet blir bara sämre och sämre.

till exempel
Lunarstorm.se som var så värsta king förut, man loggade in hela tiden.
fy sjutton så dåligt det har blivit.
funderar på att ta bort min användare.

och facebook.com, deras nya utseende SUGER stenhårt.
innan det kom så älskade jag facebook
men nu har jag inte ens nån lust o logga in dit längre.

bilddagboken.se, ingen lägger ut nå bilder där längre.
så därför lägger inte jag heller om jag inte nu bara måste
lägga ut något eller har något viktiga o säga.
och det är inte såå jätte ofta.

och nu kommer jag inte ens på någon sida.
allt har blivit så dåligt.

men däremot har jag blivit förälskad av blogg.se, förut orkade jag inte logga in
jag tyckte det var så jobbigt.
det som har blivit sämre med blogg är att man inte kan söka på bloggar längre.
alltså bloggar från haparanda osv.
det är jävligt dåligt.
och sen att inläggen är så sega på att publiceras

nuförtiden läser jag bara aftonbladet&expressen sen loggar jag ut.
eller så sitter jag här och lyssnar på musik och skickar sms med mobilen..
och nu har jag 504 sms kvar.
ge mig nya?

och jag måste bara säga att jag älskar spotify!<3
musik är så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0