söndag

jag vaknade för en stund sen, och jag känner mig sliten.
jag pratade i telefon till närmare halv fyra, så jag skulle försöka sova
men då hade jag blivit pigg, men jag försökte sova ändå.
så ringer malin och väcker mig kvart i sju, jag tyckte hon va lite konstigt
nå jag hade iaf svårt att somna om, men jag lyckades ändå
och nu vid elva blev jag väckt av mamma som har huvudvärk och verkligen behöver få
mina huvudvärkstabletter, men jag har inga.

imon är det skola och det är hemskt.
jag och mathilda måste göra vårat realiaarbete färdigt idag.
usch, jag vill verkligen inte redovisa.

nu sitter jag här och lyssnar på en gammal låt.
sunshine in the rain.. jag saknar gamla tider.
ska ta o fixa mig snart, sen försöka få tag på malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0