....

jag är verkligen kär i love is my drug.
den är så otroligt bra live också.
jag saknar luleå kalaset, fast just där då så var det inte så speciellt kul.
fast det var det ändå.
ett par saker som störde mig hela tiden, gjorde mig besviken...

jag saknar tivoli, jag älskar verkligen tivoli.
det blev en massa åkade i batman..
en kille som åkte den med oss skrämde mig och mathilda rejält.
"tänk så blir det ström avbrott när vi är längst upp och uppochner".
han skrattade mycket när han såg hur rädd jag var.
och en annan kille stog och pratade med sina vänner och skojade
om att batman hade gått sönder för två veckor sen..
ja, sen blir man också ganska osäker på axels tivoli.
mest olycksdrabbade tivoli iaf i sverige.
läskigt, men man åker ju för de.

mina nya vänner lulio, blunder och puuteri är så söta.
bild kanske dyker upp på dom här nån dag.

och imon kommer jag få besök av mammas farbror, hans fru och dotter.
så det blir koka kaffe och va social.
får se hur det går.

stay with me honey, stay with me honey, stay with me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0