....

har läst en del bloggar här, checkat runt på wikipedia på en massa ointressanta grejer.
finns inte så mycket annat och göra.
men nu blev jag less och bestämde mig för att sova snart.
och jag sitter fortfarande och lyssnar på Little girl.
jag är beroende. men den är såååå bra!

jag längtar till vinter, jag saknar snön.
jag saknar hockeyn.
och på vintern träffade man folk oftare än vad man gör nu på sommaren.
det hemska med vintern är att det kan va riktigt kallt och att det är skola.
om 20 dar börjar skolan.
men för jessica börjar den redan nästa vecka? hemskt.




peace, jag älskar färger


SNYGG!


kevin borg
, han var härlig.
(bilden snodde jag av jessica)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0