....

jag har tråkigt


AUGUSTI:


rökt - nej
snusat - jo
varit glad - jadå
varit ledsen - nå nja, kanske de
gråtit - det tror jag inte
skrattat - haha jadå
saknat någon - jo
träffat någon du saknat - ja
mist en vän - det tror jag inte
fått nya vänner - tror inte de
varit sjuk - näh
varit på sjukhus - nejdå¨
opererat dig - nej
fått mediciner - nej
dansat - kanske lite
kramat någon - jo det har jag
pussat någon - nej
ångrat dig -  japp
varit på konsert - lk om det räknas
varit på festival - lk
ätit en hamburgare - nej det har jag inte
fiskat - inte de
åkt tåg - nejdå
buss - jo det har jag
haft hög mobilräkning - nej
ätit sushi - nej
sparkat någon - jag vet inte
slagit någon - säkert
pratat med en främling - det har jag säkert
druckit öl - ja
druckit cider - ja
spytt - ja
gungat - jo
lyssnat på bra musik - JA
lyssnat på dålig musik - jo
velat bli känd - näe
fått bra betyg - har inte fått betyg
saknat skolan - nej, eller lite
hittat pengar - tror inte de
snott något - inte har jag väl de
krossat något - nä
ramlat - jooo
pussat en groda - men vafan klart inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0