....

aah, fan jag är vaken.
klockan är efter fyra.
kommer säkert vakna sent imon.
och vakna tidigt, det som gick så bra för mig i några dagar.
men jag har ju typ två veckor på mig att vänja mig att vakna tidigt.
två veckor kvar av sommarlovet.. åhnej.
men egentligen så vill jag ha skola.
man träffar folk och har något och göra.
men jag vill inte ha lektioner och prov. det är bara jobbigt.

men iaf, just nu sitter jag och kollar på LA Ink.
det är så coolt. jag vill ha tatueringar.
och det ska jag förhoppningsvis skaffa.
iaf på både handlederna.
tribal och tre stjärnor!
och nu insåg jag att jag har sett det här avsnittet så det blev tråkigt.
men ändå. snart ska jag kolla på two and a half men.
det är så good!

nej, nu fick jag lust och vaka.
så jag kanske hinner sola om det blir nån sol idag.
har ju inte hunnit bli brun under sommaren.
pga att jag har sovit bort alla dar

och btw, det är nästan en månad sen suomen tivoli kom till tornio.
tänk va tiden går fort.
men sen när suomen tivoli närmar sig igen
så kommer det gå segt.
blä. jag vill på tivoli nu!
jag saknar ju suomen tivoli.
och toni var ju så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0